Adecco’s Post

View organization page for Adecco, graphic

7,773,899 followers

[🌐 Global News] At Adecco, we are committed to recruiting 85,000 refugees and training 17,000 by the end of 2027. For people like Maxime Mambo, who came to France from Ivory Coast in September 2022, receiving ongoing support alongside employment opportunities is a crucial part of building lives and relationships in their new home country. Having spent eight years in banking in Ivory Coast, the Humando programme with #Salesforce training helped Maxime transition to a career in the tech world in France. He’s confident that, with Humando, he made the right choice. Here’s how we’re committed to helping people like Maxime: https://lnkd.in/e3xQtBxS Humando is part of the Adecco Group in France. #WorldRefugeeDay #AdeccoInclusiveWorkforce #AdeccoJobsForRefugees #AdeccoInclusionForAll

  • No alternative text description for this image

stafincabdelkahir22@gmail.com+212643927913Old Radna, Old Malek, Ben Slimane, Marokko | 13000.ABDELKABIR STAFINEKjære ansettelsessjef,Jeg skriver for å uttrykke min sterke interesse for Gartner-stillingen ved bedriften din.Med bakgrunn innen hagebruk, landskapsdesign og lidenskap fordyrker grønne områder, er jeg spent på muligheten til å bidra med min kompetanse ogerfaring til teamet ditt.I løpet av de siste 10 årene har jeg fått verdifull erfaring innen en rekke hagearbeid oglandbruksroller, finpusse min ekspertise innen vedlikehold av utendørs og drivhus, anleggvalg og utstyrsdrift. Mine prestasjoner inkluderer:• Designe og vedlikeholde tematiske hager for både boliger og næringslivkunder, som viser et skarpt øye for detaljer og estetikk.• Implementere bærekraftig og økologisk landbrukspraksis, sikre høykvalitets avlinggir samtidig som miljøpåvirkningen minimeres.• Samarbeide med tverrfunksjonelle team for å fullføre prosjekter i tide og innenforbudsjett, demonstrerer utmerket teamarbeid og kommunikasjonsevner.• Effektiv håndtering av inventar og ressurser for å optimalisere produktiviteten og redusere avfall.• Demonstrere et sterkt engasjement for sikkerhetsprotokoller, noe som resulterer i en ulykkesfriarbeidsrekord.Jeg er spesielt tiltrukket av etablissementet ditt på grunn av dets rykte for fortreffelighet innenlandskapsarbeid og forpliktelse til bærekraftig praksis. Jeg er ivrig etter å bidra med mittlidenskap for å skape levende og blomstrende uterom samtidig som du opprettholder det høyestestandarder for kvalitet og miljøansvar.

Like
Reply

Boungiorn capo Come sati Io beisno lavoro

Lo Alvin

澳洲蒙納許大學學生

1mo

Love this

Uriel Gago

Estudiante en urielgago16@gmail.com

1mo

Bkjbjnbjbnvnhh

See more comments

To view or add a comment, sign in

Explore topics